Andra advent


Den perfekta julklänningen är inhandlad :) I love it. Men såg att den var billigare att beställa via H&Ms hemsida, fast orka! :P
Idag har vi varit och firat mormor som fyllt år i veckan. Sedan blev det lite shopping som sagt. Hade egentligen tänkt köpa ett par vantar jag såg för några dagar sedan men de fanns inga där. Får ta det i stan istället.


Andra advent - och världens snöoväder. Jag börjar undra om jag verkligen ska ta mig till biblioteket imorgon och plugga eller om jag bara ska stanna hemma. Har föreläsningar tis, ons och tors. Och så tenta på lördag. Jättekul vecka verkligen...NOT.
Ikväll blir det att tända andra ljuset och myyysa. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0