Birthday baby

Jahapp, så var julen över. Sitter vid S dator nu när min inte fungerar som den ska. Dåligt batteri...kul att behöva köpa nytt för julklappspengar, NOT :P
Jag får lägga upp lite bilder senare på mina fina presenter. Fick bland annat filmen + spelet Eclipse, en fotoram, en del cd;s, örhängen, en vas, vantar och två böcker...jag är nöjd :) och så har vi ju fått en del gemensamma presenter också; spegel, lampa till hallen, vaser, champagneglas, popcornskål och gjutjärnsgryta.
Idag fyller älskling år så jag steg upp strax innan 9 och fixade frukost. Riven choklad över flingorna och så kaffe och presenter. I eftermiddag kommer hans släktingar hit och firar. Sedan ikväll får vi laga något gott.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0