Första december

Idag ska jag till tandläkaren, hjälp! Inte en bra början på den första december... hoppas inte jag har några hål eller början till hål (vilket jag alltid har).
Först ska jag på seminarie om den senaste boken vi läst i litteraturkursen; To the lighthouse. Väldigt knepig bok som jag till och från inte alls förstod vad den handlade om. Vad ska man då säga om den?


Wuthering Heights är helt klart den bästa boken vi läst hittills. Och Frankenstein var inte dålig den heller...men lite creepy ^^ Jag kan inte fatta att vi har tenta nästa vecka (på lördag), samtidigt som vi måste hinna läsa ytterligare en bok till innan dess. Hjälp alltså! Veckan efter har vi en tenta till i sociolinguistics, vilket man inte alls hinner plugga inför pga litteraturen som man ska skriva fyra uppsatser i. Oh My God, kill me now :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0