Krångelsmurfen

Jag har verkligen haft problem med min nya fotoram. För det första stod det bara hur man kopplar i sladden i ramen och sedan i vägguttaget (som om man inte visste det) och för det andra var ena änden av usb-sladden trubbig så den gick inte att få in i varken datorn eller i ramen :P hmpf!
hur göra?
Som tur är visste mamma att man inte alls ska föra över bilderna direkt från datorn till ramen. Man kunde tydligen föra över bilderna till ett usb och sedan in i ramen. Det var ju inte så svårt egentligen, men vad onödigt att inte tala om detta i intruktionerna! Hur ska otekniska människor göra då?
Nu är det ju så att jag alltid tagit mycket kort och de senaste åren haft en digitalkamera så den här ramen var ju verkligen något för mig; men som sagt onödigt att det skulle vara så pass svårt att lista ut allt.
Det här är inget att köpa till sina morföräldrar iallafall - så vidare man inte fixar bilder själv och ger en "färdig" ram. Jaja, nog om detta!
Nu ska jag läsa heeela lovet och försöka slappna av. Den stora frågan just nu är bara vad vi ska göra på nyårsafton!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0