Nervous nervous nervous

Just like the Alice Cooper song (nervous nervous nervous).
Nu sitter jag och väntar på att jag ska ha min sista föreläsning innan tentan som är på fredag. Årets sista föreläsning för min del. Jag såg igår att jag är "ledig" till och med slutet av januari efter den 21 dec - skönt! :)
Det blir ett lååångt jullov. Fast det blir också mycket nervositet eftersom jag inte vet hur det har gått med alla tentorna. Hoppas inte det blir någon omtenta!
Nu till något annat otrevligt; vår golvbrunn i badrummet är kaput. Det läcker ut vatten varje gång vi använder badkaret (typ varje dag) eller tvättmaskinen. It's disgusting. Har hört av mig till hyresvärden hur ofta som helst de senaste veckorna men inte fått hjälp än.
Det verkar som att de inte förstår att jag har lagt fram en nyckel där man ska om de kommer när man inte är hemma. Hur svårt kan det vara? Nej, nu måste jag dra. Byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0