Turn the clocks back

Om man ändå kunde vrida tillbaks tiden. Allt är skit just nu. Jag vet att det är mycket att se fram emot också med fester och jul, men just nu är tankarna på annat håll. Kan inte gå in på vad det är men kan ju säga att det har med hälsan att göra. Inte roligt att alltid behöva söka vård, betala en massa pengar, och så hjälper ingenting ändå :/ det här med att jag har en massa tentor hela tiden hjälper inte direkt heller. Inte precis så att jag har orkat koncentrera mig så bra som jag borde det senaste halvåret. Tycker att det är lite väl mycket att må såhär dåligt under så lång tid utan att det går över.




<3 är glad att jag har min älskling som förstår mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0