Boom boom pow

"Ledig" idag, har inte gjort något särskilt. S var ett par timmar på eftermiddagen. Känns så tråkigt att vara själv en hel kväll såhär, men vad ska man göra? Mamma är iallafall på möte. Tyvärr tvingas jag lyssna på våra grannar själv som alltid väsnas som f*n. Det låter som om de har plattåskor på sig inomhus när de klampar runt och kärringen har ett så jobbigt skratt så det finns inte :P iiiihhhhii. Något liknande. *suck* Är glad att migränen har gått över nu.


Look what I got today. Köpte en skärbräda och några mått på Lagerhaus, så söta :) allt ska vara rosa i mitt framtida kök. Rosa och svart helst. We'll see.

Just nu läser jag den här spännande boken; The Host.



Very good. Har bara hunnit 100 sidor än så länge men man sugs in direkt.

Nu ska jag titta på matlagningsprogram och lyssna på mera klampande.
*klampetiklamp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0