Feel the love

Glad alla hjärtans dag!

Det har varit en ovanligt bra helg med mycket löööv ;)
Igår var jag och S på bio och såg den söta Disneyfilmen Prinsessan och grodan. Äntligen än klassisk Disneyfilm som är mer lik sådana jag brukade titta på när jag var liten. Tyvärr fungerar inte vår VHS så jag har en massa filmer jag inte kunnat se sedan vi flyttade för två år sedan.

Jag har varit hos S hela helgen. Jag är helt uppspelt just nu, det verkar som om saker och ting börjar ordna upp sig. Jag vågar inte riktigt säga vad det rör sig om eftersom man aldrig kan vara för säker. Vi får se när det börjar närma sig våren...;)



Imorgon har jag redovisning igen, ett tal om min retoriska historia (hmpf). Vilken tråkvecka det kommer att bli med en massa skolarbeten som vanligt :( Söndagar är verkligen ångestfyllda, men idag är det ju ändå kärlekens dag. S har fått Star Wars kinderägg och en ros av mig och jag fick ett livealbum med Alice Cooper.
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0