I gotta get out of here

Yes, solen skiner idag :) Vågar man hoppas på att det börjar bli vår?
Jag är världens tröttaste idag, vet inte hur jag ska orka in till universitetet till kl.13. Grannarna väsnades hela dagen och kvällen igår. Helt sinnessjukt. 
Igår var jag med A en stund hos mig och försökte plugga, men det gick inte pga allt oväsen så vi gick på stan en stund istället. Fy faen alltså, jag orkar verkligen inte bo här länge till!
Jag har hittills fått två erbjudanden om lägenhet men det var redan till 1:a april och det känns alldeles för tidigt. Jag kommer knappast söka studielån för april/maj, det är mycket bättre om vi hittar något till juni. Just nu oroar jag mig mest för att vi inte ska få tag på lägenhet alls i sommar, vad ska jag ta mig till då?  
Det bästa vore ju såklart att flytta till sommaren då jag är ledig (om jag inte kommer in på sommarkursen jag sökt). Det är lättare än mitt i terminen som det är nu. Men men, vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0