Lucky 13


Idag köpte jag den här klänningen (inte världens tydligaste bild), det var 20% rabatt på H&M så jag passade på. Lite väl impulsivt kanske men tyckte den var snygg. Nu har jag precis räknat hur många klänningar jag har, 13 stycken! Det är lite väl många...det är konstigt hur det kan bli. Jag har inte varit på stan på ett tag och var inte ens ute efter något speciellt, men det är så typiskt mig att hitta klänningar. Det är ju inte direkt så att jag har någon användning för dem heller. Haha, kan man göra annat än att skratta?


Förra veckan köpte jag en pärm som jag tänkte att jag skulle samla alla mina tentor jag får tillbaks i. Men nu har det visat sig att A4-papper med hål i inte passar...Dagens I-landsproblem or what!?


Prinsessan & grodan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0