10-01-01

Vaknade upp inatt med världens migrän...eller nej det var inte inatt, utan klockan 8 imorse. Det kändes som om det var natt eftersom vi gick och lade oss vid halv 3 imorse.

Först var vi hemma hos mig och åt.
Räkor med vitt vin och rostat bröd som förrätt.



Efter det blev det grillad kyckling och pommes frites. Gud vad mätt jag blev!
Sedan gick vi hem till A och T. Spelade spel och tjafsade om världskrig och politik om jag inte minns fel ^^



Känner mig lite sådär idag, man har ju trots allt inte varit uppe särskilt länge :P
Eftersom det är pizzans dag idag så åt vi självklart det till lunch.
Snart blir det hem till S ett par dagar sedan börjar skolan igen den sjunde. Eller egentligen redan på måndag, men give me a break! Jag vill vara LEDIG lääänge till.
/Puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0