The story of my life



Idag har jag och S varit ute och gått i snön och kylan, inte som på bilden med pappas katt. Igår kväll gick vi också en lång promenad. Jag hatar kyla, vill bara ha sommar, men det känns bra att äntligen vara ute och gå. Har inte varit ute sedan i somras någon längre sträcka, pga allt pluggande som tagit upp min tid.
Nästa helg har jag min sista tenta i engelskakursen. Är riktigt nervös då jag inte vet vad man bör kunna eftersom det mest är en massa årtal och gubbar :P Jeez.
Även om det har varit mycket slit kommer jag sakna det. Jag tycker mest att det blir jobbigt att börja med ett nytt ämne och med nya kurskamrater nu när jag har vant mig och har folk att umgås med. Man vet ju inte hur det kommer bli med allt det nya. The story of my life, alltid är jag orolig för något.
Det har iallafall varit en mysig helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0