High society girl

Update.
Idag skulle jag haft lektion 8-12 men det hade tydligen blivit fel på schemat så det var bara till 10. Hade ju varit värre om man kommit vid 8 och det varit 10-12...
What to do? Egentligen borde jag plugga som en galning inför sista tentan som är nästa lördag, men som alltid sitter jag hellre och lyssnar på Spotify eller chattar. Just nu Melody Club.
Det kändes konstigt i måndags då jag åkte in och det nästan inte var något folk alls. De flesta har nog varit lediga till idag, men vi var de första elever någonsin som hade lektion på det nya universitetet :) Imagine that; detta kommer att gå till historien (!) Haha.
Konstigt att det har snöat två dagar i rad i regnstaden nummer 1. Helt insnöad i lägenheten idag alltså :P känns inte bra att man inte har varit ute och gått någon längre sträcka sedan man började plugga. Hoppas jag kan ta igen det till sommaren, jag lär ju inte ha någon chans att få tag på ett sommarjobb iallafall. Helt omöjligt tror jag. Och jag har lite andra planer, men då för att lyckas med de planerna behövs pengar, och då är jag tillbaks på ruta ett...
Fick fylla i ett formulär om hur kursen hade varit. En av frågorna var något om de hade gått igenom hur man kunde ha nytta av engelska i arbetslivet. Hmm...det tror jag inte vi har fått veta. Däremot skrev jag att det varit jobbigt att ha tre tentor tre lördagar i rad.
Tänk om man kunnat skriva "pga av detta har jag inte kunnat festa på tre fredagar. Hela mitt sociala liv har gått till spillo!" Bara en idé.
Inte för att jag går ut så ofta, inte för att jag ens går ut en gång varannan månad eller så...(I think), men man kan ju låtsas. Nu är jag bara flummig.
Ska försöka komma på något att laga till lunch nu,
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0