Knockin'

What a day, jag har verkligen arbetet hårt idag. Om man nu kan kalla det arbete att gå hemma en hel dag :P men jag har gjort en del hushållsarbete om man säger så...Bland annat bakade jag en äggfri sockerkaka, äntligen! Jag har fan inte ätit något fika sedan jag fick reda på att jag var allergisk i september förra året! Eller fikat har jag väl gjort, men inte bullar eller sockerkaka. Synd bara att den var alldeles degig i bottnen, det kommer nog dröja länge tills jag äter den igen!
Annars har jag bara skrivit uppsats och tänkt på uppsats hela tiden, samt spelat Skip-Bo med mormor och morfar som kom hit och fikade i eftermiddags.
Nu ska jag öva på min "gitarrläxa" eller vad man nu ska kalla det :P

Knockin' on heaven's door är det jag försökt lära mig spela i snart en vecka. Det lär nog ta ett bra tag till innan det låter bra. Men har man två gitarrer borde man kanske försöka lära sig spela åtminstone en låt. Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0