Star W

Igår köpte jag en Star Wars t-shirt. Jag har funderat på att köpa den hur länge som helst. Egentligen gillar jag inte Star Wars så mycket, men har iallafall sett alla filmerna :P Hoppas att S gillar, de är hans favoritfilmer. Nu lär jag bli populär ;)





Idag ska jag hem till mormor och morfar och äta lunch, sedan åka och storhandla. Även om man studerar känns det som att man inte har någonting att göra vissa dagar. Jag lämnade in ett arbete tills idag. Visserligen är det en ny uppsats som ska bli klar tills nästa onsdag, men orka börja med den nu! det får helt enkelt vänta. Imorgon kommer S hit en stund och så tors eller fre ska jag på stan med A, så jag är nästan helt uppbokad denna veckan. Trevligt :)  Det värsta jag vet är att inte ha någonting att göra. Jag får panik då.
//Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0