I don't wanna be your hero


Vad har jag gjort idag? Jo, spelat Guitar Hero ;) Svårt att spela då jag får träningsvärk i armen hela tiden! Haha. Det är inte lätt att vara gitarrist. Detta är ett väldigt ironiskt inlägg för den som inte förstår det. Jag är inte mycket för spel, tröttnar när det inte går som jag vill. Men nu har jag hunnit en bra bit på nivån easy iallafall. De låtar som det går bäst för mig på är sådana jag tycker om som Paranoid, Miss Murder, When You Were Young och School's Out.

S gitarrer (riktiga;)) Jag har hängt dit min Monty Pythonkanin på den mittersta. Snyggt ^^
Ikväll har jag varit på årets sista Allsång. Det var en fotograf som tog vimmelbilder på mig, mamma och hennes väninna. Usch, vill icke vara med på sånt egentligen, men men...
Nu ska jag fortsätta lyssna på The Killers och förbereda mig för mer spelande imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0