It's hot tonight

Idag har jag varit i parken med mamma och hennes vänner och tittat på Allsång ;) trevligt, men fick sån huvudvärk...som vanligt när det är såhär varmt. Det är jobbigt att sitta i världens varmaste lägenhet ikväll. Och så kvavt som det har varit enda sedan härom kvällen. I lördags när vi kom hem efter bion blixtrade det.
S jobbar inatt så det känns konstigt att vara själv hemma. Det här är faktiskt första gången i mitt liv som jag sover helt ensam. Det har alltid varit någon hemma, hur ska det gå!? :P haha.
Min kväll hittills: popcorn och The Macahans.



Jag fick ett förkläde och grytlappar av mamma. Jättesött blommigt :)
What else? Imorgon kommer papz och hälsar på, har inte träffat honom sedan jag fyllde år. Ska laga potatisgratäng och fläskfilé till oss. Sedan resten av veckan är jag och S kattvakter till hans föräldrar. Förhoppningsvis blir det bada i poolen också (alltså plaskpoolen;)).
Jag tog lite bilder på utsikten från sovrumsfönstret. Fatta att vi bor högt upp!




//Child of the night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0