När katten är borta...

Hello earth.
Jag fick en ny digitalkamera härom dagen av pappa. Inte illa :) Nu slipper jag ta en massa halvkassa bilder med mobilen! Haha =)
min nya kamera =)
Kakaofärgad som jag säger...

I tisdags stod jag i mitt varma kök och lagade mat m.m. till mig och papz. Alltid lite nervöst när man ska ha gäster för första gången (även om det bara var pappa) men det är ändå annorlunda att ha flyttat hemifrån ;)
       
S ringde mig på förmiddagen och sa att han inte hittade sin katt...panik panik man säga. Det tog hela dagen och många timmars letande men som tur är så dök hon upp strax innan han skulle till jobbet. Annars hade han inte kunnat komma hem till oss ikväll utan fått stanna i sina föräldrars hus och leta efter sötnosen. Men men, imorgon ska vi dit igen och passa henne samt grilla och bada i plaskpool.
Idag har jag varit vid sjön och badat och ikväll var jag hos mormor och morfar och åt grillat. Snart kommer S hem och då blir det film (Macahan hoppas jag).

Puzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0