Potatoe potato

Hittade ett bra recept på fyllning till bakpotatis, det blev jättegott. Fast skippade att ha med keso för det tror jag att varken jag eller S skulle tycka om.



Visst har jag en fin potatissticka? ;)
Igår kväll tittade vi på en Adam Sandlerfilm, 51 dates. Ikväll har jag haft besök av mamma, mormor och morfar. Lagat mat och tittat på tv. Känns tråkigt bara att S jobbar så mycket nu igen. Inte kul att hans semester bara varade i en vecka, men men...Jag hoppas att vi får besök av vänner i helgen. Men som det ser ut nu har ingen hört av sig - som vanligt. Bara det inte blir en lika ful helg som förra. Då var en av mina vänner här på lördag kvällen då det ösregnade hela tiden. Vi följde henne hem mitt i natten och var sjöblöta när vi kom hem. För första gången på hela sommaren frös jag! Visst har det varit varmt hittills men den här veckan har verkligen varit tråkig. Jag vill tillbaks till pappa igen där vi hade riktig semester. Inte vara i den här regnhålan :P
What else? Just nu sitter jag och lyssnar på en av mina absoluta favoritlåtar: Ship of fools av Robert Plant.  
Bye for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0