Pust

Nu har man blivit sambos alltså...:) men herregud vad varmt det är på femte våningen! Vi bor ju högst upp och det är ingen luft alls på nätterna känns det som! OMG. Det känns som om jag aldrig kommer få sova ordentligen igen. Men inatt är jag hemma hos mamma eftersom S inte kan ta sig hem från jobbet (crap).
De här dagarna har vi bara fixat iordning allting. Det har varit en hel del springande fram och tillbaks och mycket hjälp av S föräldrar, verkligen hur snällt som helst! Och i lördags kväll var vi hemma hos hans ena bror på 30-års fest i efterskott. Så lite festande också ;)
Något tråkigt: min digitalkamera verkar ha skadats i flytten, bilderna blir helt vågiga och suddiga. Det är så typiskt att det alltid är något som ska gå sönder, speciellt min kamera. Jag fick den i studentpresent 2007 och har verkligen <3 den. Hemskt! Inte för att jag har råd att köpa en ny heller, men måste försöka med det tills Ozzykonserten i september. Och nu när vi är nyinflyttade också vill man ju verkligen kunna ta bilder. Men min mobil för duga så länge...(bilder kommer senare i veckan).
Nu ska jag gå och titta på Allsång på tv med mamz.
//byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0