Smått och gott

Vår första "riktiga" måltid härom dagen. Ris, kyckling och sås. Jag har aldrig stekt kyckling förr, bara ätit grillad som vi köpt, men nu var det på tiden att lära sig ^^

     yummy :)
Mumsigt.


Såhär står det i källarförrådet; städ.förråd för Lucifer. Hmm...:P


Jag har skadat mig...eller snarare överansträngt foten och benet genom att bära så mycket tungt de senaste dagarna...nu är jag verkligen helt slutkörd. Ikväll ska jag bara sitta här och ta det lugnt och försöka skriva på min uppsats.
Idag har vi varit och firat mamma, som egentligen inte fyller år förrän imorgon. Ikväll jobbar S som vanligt och imorgon jobbar han natt så då ska jag hem till mamma igen och sova där. Känns inte så roligt att vara ensam när man är nyinflyttad, men men...får försöka vänja mig. Just nu känns allting ganska så ovant. Jag är nog ganska så mammig har jag insett nu. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0