The girl in my mirror


There's a girl in my mirror....
(en Britney Spears-låt jag lyssnade på mycket för flera år sedan).
Coca-colaspegeln har inte blivit uppsatt än. Jag vet inte riktigt var jag ska ha den. Jag ska köpa en större spegel till hallen när jag fått studielån till höst. Colaspegeln får nog vara i sovrummet över min byrå istället.
Idag har jag varit duktig och städat i hela lägenheten så det är rent när S kommer hem från jobbet. Hoppas att han blir glad :) Snart ska jag ta en tidig lunch för att sedan cykla in till stan (om det inte regnar, annars blir det buss). Jag vill verkligen köpa något nytt plagg på rean...även om jag egentligen inte borde.
Ser verkligen fram emot när mitt första studielån kommer så man kan göra någonting! Vill ju köpa nya gardiner till vardagsrummet (lila) och några dukar. Vi får se när det blir av.
G2g now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0