Turturduvor

Vaaarmt! Idag har vi bara legat och degat högst upp i världens varmaste lägenhet. Jag har för ont i foten för att kunna gå ut så det känns inte så skoj...men ikväll ska vi åka till stan och gå på bio. Eclipse, som jag har längtat! :)
Lunch idag: spagetti och köttfärssås. Vi läste fel när vi köpte krossade tomater, de var hela krossade tomater så S fick mosa dem först :P men gott blev det.
    
Försöker öppna Tabascoflaskan...;)


Egen tvättmaskin. Igår kväll tvättade jag för första gången. Har tvättat någon gång tidigare när jag bodde med mamma men det var nog bara 1-2 gr. Jag har verkligen oroat mig och trott att det skulle vara jättesvårt men som tur är så gick det bra. Var rädd att mina kläder skulle ändra färg och storlek! Haha.

Nytt linne, inte lätt att ta kort på ryggen :P


Och så en sista sak. The balcony. Det sitter duvor och "skräpar" ner vår balkong varje natt. Usch usch. När jag satt och läste i eftermiddags var det något som flaxade förbi mitt huvud, huh! Trodde nästan det var en fladdermus nu när jag läser så mycket vampyrböcker och allt. Men men,
Nu ska jag ut och skjuta fåglar! Vegetarisk diet, för såna som Edward Cullen iaf. 
L8er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0