You know what? It's vacation time!

Härlig dag med sol och bad. När vi gick till stranden, gissa vad som sprang över vägen? En råtta! Haha, det har jag aldrig varit med om, eller väntat mig att se bara sådär...inte så vanligt att de är ute och springer. Men S såg en liten igelkottunge igår som inte var större än ett finger.
Imorgon ska vi åka och hälsa på pappa i Borås. Vi blir borta i tre dagar, trevligt :) vi ska bland annat till djurparken och se söta gepardungar. Vi som sett så många olika djur på sistone :P Och så har pappa sagt att det alltid är någon artist som uppträder på torsdagar - då blir det ner till stan och sätta sig någonstans. Och innan vi åker hem hoppas jag att vi hunnit med lite shopping också. Looking forward to it. Kul att det händer lite grejer, nu när S har semester.
Hoppas bara att vädret är lika fint.


Söt kakburk jag fått av mormor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0