Can you take this spike?

Hello,
har haft "bloggtorka" ett tag nu, men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är så mycket att tänka på nu med en uppsats som ska skrivas i sommarkursen. Jag har fortfarande inte riktigt kommit på vad jag ska skriva om, eller jo - vampyrer, men jag vet inte hur jag ska få ihop 10 sidor! :/
If I was your vampire - Marilyn Manson. En låt att lyssna på medan jag tänker på vad arbetet ska handla om :P Jag tror iallafall att jag ska göra någon slags jämförelse mellan The Vampire Diaries och Twilight. Och eventuellt ett stänk av Dracula också ;)
What else? Min telefon har blivit helt konstig. Den bara blinkar när jag kopplar den till datorn att jag ska ta ut usb sladden. J*vla flimmrande om den när jag sms;ade härom dagen också. Vet inte vad det är för fel? Så här får det inte bli sedan när jag flyttat och inte har någon hemtelefon. Då är det kört!
Nej, nu ska jag försöka plugga lite. Det bästa hade varit om man kunde skriva klart uppsatsen direkt och sedan ha sommarlov resten av tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0