I'm going crazy

Good morning.

Känner mig riktigt trött nu eftersom jag väcks varje morgon utav någon jobbig nisse som målar fönster tvärs över gatan. Det låter bara pip pip piiiip från maskinen hela tiden, jag blir galen!!! Ska man aldrig få sova ut!? Inte går det att sitta och skriva tentan heller när det är så högt ljud, får vänta tills ikväll istället. Så säger jag varje dag :P

I eftermiddag ska jag och mamma åka och titta på min och S lägenhet. Jag har nästan glömt hur den ser ut. Detta blir ett perfekt tillfälle att ta lite mått så vi vet vilka soffor vi ska köpa och ta lite bilder med min kamera också kanske...
Fy faen vilka tråkig vecka jag har haft hittills. Igår gjorde jag INGENTING. Så himla tråååkigt :/ det enda jag gjorde var att titta på tv. Det verkar som om jag är den enda som har "sommarlov" denna veckan.


Passande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0