Jätteintressant dag ;P

Så har en hel dag gått till...ingenting. Jag vet inte ens vad jag har gjort idag mer än suttit vid datorn, ätit, suttit vid datorn, suttit vid datorn...blablabla. Varit ute en sväng och solat, inte så skoj själv men men...det är allt jag har gjort idag. Bara en enda lång väntan. Jag skulle ha kunnat göra så mycket mer idag, egentligen vill man ju bara vara ute när det är så fint väder. Men så till problemet; det är inte kul att vara ute själv. Ska det bli så hela sommaren eller? Det verkar inte bättre. Synd att jag går en distanskurs, det hade varit bättre om man kunde träffat nytt folk istället.
Nästa vecka är det flytt som gäller. Och S ska tydligen jobba varje kväll hela sommaren. Återigen, kul *sarkastisk*. Ser inte direkt fram emot att vara själv på kvällarna i den nya lägenheten. Och att han kanske inte alltid kan ta sig hem efteråt. Verkligen jätteeeekul :P


Mitt fika idag, yummy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0