Packning m.m.

Igår var jag på biblioteket och läste vampyrbok :) jag måste citera till den obligatoriska kurslitteraturen i min uppsats jag skriver i sommar. Men dessvärre har jag inte lyckats få tag i någon av böckerna, så jag fick sitta och läsa referenslitteratur som man inte får låna hem istället. Nu har jag iaf fått tag på lite material. Jag ska skriva om The Vampire Diaries och Twilight och jämföra dem. We'll see how it goes.



vampyrer <3

Igår kväll packade jag en del lådor. Dessvärre behöver jag många fler eftersom jag nästan har hela bokhyllan kvar och en massa saker i mina garderober som är helt proppfulla. Hur ska det här gå?
   
Mycket saker...

I eftermiddag ska jag gå och betala den första hyran. Tänk om ca 2 veckor, då bor jag och S i vår lägenhet, förhoppningsvis (om vi är klara med allt). Lovely :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0