To be continued

Uppe med tuppen idag. Jag har verkligen inte sovit en blund inatt. Det var bara en massa tankar som snurrade runt i huvudet; om flytten såklart :P Klockan 10 kommer morfar hit för att hjälpa mig bära ner en del lådor, hoppas att vi klarar av det själva! Vi har en hemskt brant och smal trappa här, men i den nya lägenheten är det iaf hiss.  
Eftersom jag och S och hans föräldrar höll på hela dagen igår är vi nog alla trötta idag så jag vet inte om jag orkar flytta mer än litegrann nu på morgonen. Sedan kanske jag cyklar bort till lägenheten igen ikväll och ser så att allt ser bra ut. Med andra ord; total kaos ;) allt är verkligen huller om buller just nu.


S i plaskpoolen :)
Igår hade vi behövt bada i poolen som vi gjorde i måndags! Haha.
Nej, åter till packandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0