Underworld

Seeeg. Som vanligt :P
Ikväll blir det filmkväll för mig. Underworld rise of the lycans. Har sett de två första filmerna så nu ska jag se slutet. Har för övrigt bara skrivit på min uppsats och läst hela dagen. Känner mig helt slutkörd. Var nyss ute och gick med förhoppning att huvudvärken skulle gå över, men icke!

Denna veckan är det en del som ska fixas. Bland annat så måste vi teckna en hemförsäkring, annars får vi inga nycklar till lägenheten och det vore ju lite snopet att stå där och se dum ut, what!?? :P på torsdag ska jag gå till universitetet och leta efter kurslitteratur, men det lär man väl inte hitta...

Imorgon ska jag gå på min kusins skolavslutning, han går ut 6:an. Det var längesedan man var på en skolavslutning ;) senast var i 1:an på gymnasiet, eller det var ju ingen riktig avslutning då vi sjöng eller något, men men...jag har nog aldrig varit på någon rolig avslutning. Men imorgon blir det picknick på förmiddagen sedan ska jag hem till mormor och morfar och äta lunch. Hoppas det är fint väder så jag kan stanna kvar och sola 8)

Nepp, nu blir det film. Inget kul på tv, bara idiotidrott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0