17 mars (eller nåt)

Idag har jag varit på stan. Köpte ett sött hårspänne....

....en rosett. Jag har letat sedan i somras efter en med leopardmönster men har inte hittat någon så det fick bli en svart istället. Nu när jag pratar om rosetter kommer jag tänka på Hollywoodfruar och Maria med sina tofsar. Själv är jag mest för rosetter, kors och leopardmönster :P Bra kombination eller hur?
En annan sak jag har letat efter länge är en jeansjacka. Jag vill helst ha en kort ljus men jag hittar aldrig någon som sitter bra. Det borde inte vara så svårt. Jag har egentligen redan en jeansjacka jag har haft i flera år men den är mörkblå och icke kort, så njaa...vi får se om jag kan göra om den eller något.

http://www.youtube.com/watch?v=LjpeSmG1V_I här kommer ett klipp från Ballar av stål. Fattar inte att jag har missat en hel säsong! Jag började titta på ett avsnitt för några dagar sedan. Hur kul som helst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0