Bloodlines

Steg upp klockan halv 7 idag, tiiidigt. Det blir så när jag varit hos S under helgen och han börjar klockan 8 på måndagar. Inte så skoj. Känner mig alldeles konstig i huvudet nu efter att ha spelat ett tag...


Jag har fått låna detta spel av S, Vampire the masquerade. Synd bara att färgerna är så kassa. Det är lite tröttsamt för ögonen att spela det då, men men. Jag lär inte hinna spela särskilt mycket idag....jag har en hel del att göra i veckan. Ska bland annat förbereda mig inför en presentation; ett intruerande tal. Trevligt (eller inte).
Jag längtar mest av allt till i sommar då jag kan fördjupa mig helt i vampyrer (om jag blir antagen).
;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0