Dymmelonsdag

Igår morse vad jag ute och gick. Såhär såg det ut nere vid sjön. Det gäller bara att se upp för elaka svanar :P En viss skillnad mot idag då det ser grått och trist ut som vanligt. Snart ska jag gå ner en sväng på stan och leta efter present till S. På måndag nästa vecka har vi varit tillsammans i tre år.
Jag kommer inte på vad jag ska köpa, kanske vi borde hitta på något istället. Jag ska iallafall försöka hitta ett påskägg till honom :)




Just nu sitter jag och lyssnar på en massa härliga Twilightlåtar på Spotify. Bella's Lullaby är bäst. Igår kväll tittade jag på nästan allt extramaterial till New Moon. Fanns bland annat en bra musikvideo av Death Cab for Cutie - Meet me on the Equinox.

Börjar vänja mig vid att ta blodprover. Var hos läkaren the other day. Hemskt, fast inte lika hemskt som de senaste gångerna. Jag har ju fått reda på tidigare att jag har sköldkörtelinflammation eller nåt, men den senaste läkaren tyckte att det var väldigt konstigt och ville ta nya prover. Får se hur det går, de brukar ju klanta sig enligt min erfarenhet. Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0