The fish incident

Igår gjorde jag verkligen bort mig. Det var meningen att jag skulle göra fisk till lunch. Då ska man ju doppa den i ströbröd. Jag trodde att jag hade gjort det, men dessvärre fastnade det inte när jag stekte den. Fan vad konstigt, tänkte jag. Så smakade jag på den och konstigt nog så smakade den socker... hmm...det visade sig att jag hade doppat den i rörsocker! Men på paketet stod det STRÖ med stora bokstäver. Och paketet liknade det vi har ströbröd i. Hahaha ^^
Det här var absolut det dummast jag har gjort. Ringde direkt upp mormor och berättade. Hon sa att det är av misstagen som man lär sig. Nu lär jag aldrig göra om det igen, hoppas jag inte att jag gör iallafall :P
Nu ska jag ut och gå.
C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0