Thanks, but no thanks!

Fick ett erbjudande om lägenhet igår. Can you believe it!? Jag som hade skrivit att jag aldrig får några erbjudanden och så en timme senare så får jag ett. Ödet eller vad? Det var till juni men så såg jag att det var en hel del saker som inte passade så bra. 1: Det ligger för långt bort från allt (stan) 2: Det är för dyrt (en två som kostar lika mkt som en trea) och 3: det är på sjätte våningen (hur ska det gå med min höjdskräck? Orka gå i trappor!)
Så det blir ingenting med det, tyvärr :/
Idag skulle jag ta en promenad runt sjön med A. Stiger upp tidigt och äter frukost bara för att jag inte vill äta precis innan jag ska gå. Men så börjar det självklart ösregna. Det är så typiskt regnstaden nr 1. Nu får vi se om det kan lugna ner sig till i eftermiddag så att vi kan gå då istället. Hoppas hoppas hoppas.

vinnarna
Imorse såg jag klart Paradise Hotel Danmark på tv6 hemsida. Jag har följt den serien hur länge som helst nu, eftersom det är 56 avsnitt. :P
Rätt par vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0