Oväsen

Hey,
Som vanligt kan jag inte plugga pga oväsen från you-know-who, f**'ing hell.
Denna veckan har jag inte gjort något plugg whatsoever. Igår hade jag en redovisning i hur man klär sig inför anställningsintervjun. Den gick väl ganska bra, hoppas jag iallafall. Det är också det enda jag har kunnat göra denna veckan. Grammatiken är svår och det blir inte mkt bättre då jag inte kan koncentrera mig pga grannen. Fy faen.
This is my life. Tyvärr.

Här är vad jag har köpt på bokrean.
Sharon Osbournes självbiografi från 2006. Jag har inte lyckats få tag på den tidigare så det var perfekt :) och så en kokbok, kan alltid vara bra att ha.


Även denna roliga bok xD


Nu har jag mycket att läsa. Dessvärre blir det mest kurslitteratur.

Om exakt en månad har jag och S varit tillsammans i tre år :) <3
Love you.
 
Sims 1 ;)

Nu ska jag göra soppa (recept från min nya kokbok).
//byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0