Bark at the moon

just a nice normal f***ing family ;)

The Osbournes weekend hemma hos mig denna helgen. Jag och S har kollat på alla avsnitt från The Osbournes säsong 1-2. Tyvärr har jag inte fortsättningssäsongerna, vet inte om de finns i Sverige ens. Jag älskar verkligen hela familjen Osbourne. Jag kommer ihåg när jag såg första avsnittet för många år sedan och tänkte "herregud vad de svär mycket!" Haha. Jag blev direkt ett fan av Ozzy även om många säkert tyckte att han gjorde bort sig. Allt är säkert inte filmat helt utan manus och de har ju klippt det konstigt ibland för att han ska verka mer "borta" eller något. But I don't care, I love him ^^
Jag önskar verkligen att det kunde komma någon fortsättning på The Osbournes. Jag vet att det gick ett slags tävlingsprogram med dem på tv för ett tag sedan, men då var de ju inte hemma hos dem med alla deras söta små djur.
"Its like Dr. Doolittle in this fucking house here."

Kelly O.



Osbournes in my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0