Väldigt osvenskt, eller vad man nu ska säga?

Jag har haft en minst sagt underlig dag. När jag satt på bussen till universitetet började en okänd kille prata engelska med mig. Han frågade om en vägbeskrivning eller något. Jag sa bara "ja..." och sedan fortsatte jag lyssna på min iPod. Hursomhelst så började han prata med mig och berättade en massa om sig själv, han är väl utbytesstudent eller något.
Han ville ha mitt nr så att jag kunde sms;a min msn. Dum blondin som jag är gjorde jag som han sa. Vad skulle du ha gjort vid ett sånt tillfälle? Man säger ju inte direkt NEJ när man har pratat en stund. Han ville ju ha svenska vänner, helt oskyldigt. I don't know. Ikväll fick jag ett sms då han undrade om vi kunde träffas och fika i veckan. Oh my goodness.
S sms;ade mig och skrev: 'logga in på msn NU!!!' Jag blev hur rädd som helst, trodde att den där killen hade hackat min msn och skrivit en massa skit. Som tur är var det bara ett lägenhetsförslag han ville jag skulle titta på. Haha. *Hysteriskt*

Fick ett tips av en vän att jag skulle logga in på msn med en bild på mig och S då vi pussas och så en text med massa hjärtan i. Haha, det ska jag fan göra så får vi se om han ger upp.
Det är faktiskt lite konstigt att bara börja prata med en främling sådär, och sedan vänta sig att hon ska vilja fika med en efter att ha pratat på bussen en gång. Inte särskilt typiskt för stela svenskar om man säger så :P


Jaja, ikväll ska jag titta på nya avsnitt av Hollywoodfruar, looking forward to it =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0