Can't get it out of my head

Hej hopp.
Datorn krånglar som fæn som vanligt. Kanske för att den har varit ensam i så många dagar :P jag har nämligen varit hos S ända sedan i onsdags. Nu känns det konstigt att vara själv igen...men men, idag ska jag på en föreläsning och sedan ska jag få tillbaks min tenta, yes :)
Annars händer inte mycket denna veckan. Jag hoppas som alltid att det ska bli sommar någon gång. Gärna till helgen då det är rockfestival. Vi var förra året men tyckte inte att det var värt pengarna så i år hade jag tänkt att vi kunde sitta utanför området och ha picknick - man lär ju iallafall höra låtarna bra ;P
Jag skickade precis in en ansökan om studiemedel till i sommar. Jag vettifan hur det ska gå ihop sig att betala hyra hela sommaren och sedan köpa en massa saker också till kök osv. Det lär bli en hel del annat också som vi inte har tänkt på. En soffa, soffbord, lampor, gardiner, mattor...blablabla.
My head is a complete mess right now.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0