I was dreaming of the past

Här kommer ett litet inlägg om helgen...
Lördag: åkte ut till landet och tog lite bilder på några trädgårdsmöbler vi har haft som vi sedan lade ut på blocket. Ett tag tänkte jag nästan att jag och S kunde ha dem när vi flyttat, men det är för stort för att ha på balkongen tror jag. På kvällen tittade vi på Avatar, härlig Pocahontasaktig film som vi sett på bio.
Söndag: satt bara inne och tittade på tv, mest säsong 4 av OC som vi har börjat följa om igen :)

Det var lite om min helg det.. När man ser det såhär ser det ganska tråkigt ut, men men det var iallafall mysigt. När det är såhär tråkigt väder som det har varit den senaste veckan har det inte funnits någonting att göra. Jag tror verkligen att vädret påverkar en hel del för hur man känner sig osv.
Får hoppas att det blir soligt denna veckan då, eller att det regnar så mkt som möjligt så att allergin försvinner. I wish! 


Så ska en riktig sommar se ut!

Lite roligt att titta på gamla bilder. Jag märker mer och mer att en del kläder jag hade när jag var liten kommer tillbaks igen. T.ex. korta tajts, jag hade flera stycken i olika färger. Ibland funderar jag på att köpa ett par, men jag vet inte riktigt om det är snyggt att ha när man inte är liten längre...det känns liksom som att det är för småbarn.
Anyway, I g2g.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0