Majbocken

I helgen har jag varit hemma hos S. På Valborg eldade vi upp deras julbock :) haha. Såhär såg det ut...



grill grill ^^
The julbock from hell :P

Annars har jag mest haft kliande ögon, j*kla pollenallergi. Och så har jag fått en försenad födelsedagspresent av söt. Passande till vampyrkursen jag hoppas att jag kommer in på i sommar.

Gaaah!

Idag blir det en slödag förutom att en ny kurs börjar i eftermiddag. Jag har inte beställt böckerna till den än eftersom jag vill vara säker först på vilka som kommer att användas. Det är ofta så med kurslitteratur; man köper en massa som man sedan kanske bara behöver läsa ett eller två kapitel i.
Nu ska jag snart gå ner till bobutiken och fråga hur det går med lägenheten vi fått ett erbjudande om. Vi var ju på visning förra helgen. Lägenheten var helt perfekt, men nu har jag fått ett till erbjudande. Så då måste jag veta hur vi ligger till med den vi var och kollade på. Jaja,
L8er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0