Wild hearts

Igår.
Var på min kusins konsert med släkt och vänner. Vann ingen gitarr det här året dock ;)
Samt min sista dag på universitetet den här terminen, kändes konstigt. Vill helst inte att det ska bli "sommarlov" eftersom det mest kommer ge en ångest när man har dålig ekonomi och måste köpa möbler m.m. och betala hyra. Det är det enda jag tänker på nuförtiden; pengar!




Idag var jag på stan en runda med A. Satt ute i solen och åt glass, lite skillnad om man jämför med eftermiddagen som har varit regnig och grå. Tittade ut genom mitt fönster nyss och såg att de hade gjort något med det ena fönstret på andra sidan gatan...
Look at this ----->> 
                              smiley :)


Köpte ett sött linne, även om jag inte borde, men vem kan motstå?
<3
Ikväll är det äntligen Vampire Diaries igen. Det har inte visats på lääänge, säkert pga någon idiotisk idrott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0