Confusion

Nu ska jag snart iväg till "föreläsning" om det nu kan kallas så...jag har inte en aning vad jag ska göra idag. Får ju aldrig hjälp med hur jag ska gå vidare med uppsatsen som snart ska lämnas in. Känner mig helt förvirrad just nu :S och imorgon börjar ytterligare en delkurs. Jobbigt att ha 2-3 stycken samtidigt. Vet inte hur jag ska hinna läsa allt som ska läsas.
I eftermiddag ska jag in till stan igen och justera mina glas som sitter för hårt bakom öronen.
Sedan blir det nog en sväng hem till mamma och fika också. Igår var vi på det nya köpcentret en sväng med min kusin och moster. Jag försökte hitta present till S som fyller år om lite över en månad...men det är så svårt att komma på vad man ska köpa! Han fyller ju år på juldagen så det blir dubbelt upp med presenter + julklappar ;) om jag bara kunde komma på något...


Now I'm off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0