Happy b-day, NOT.



Första advent igår. Vi var hemma hos S föräldrar och åt. Sedan fick vi med oss en ljusstake S gjort...charmigt hävdade han ;P njaa, jag hade helst velat ha en med blockljus och några små stenar runt och såna där siffror man sätter fast på, men det får väl bli nästa år då!


Jag kom på att jag aldrig ätit en avocado i hela mitt liv så jag köpte en härom dagen, men fy faen alltså. Den smakade kokos eller något helt torrt. Absolut ingen smak whatsoever. Vad ska man ha den här frukten till? Jag läste i ett recept att man kan ha keso till (vilket jag heller aldrig har smakat). Tur att jag inte köpte det också, då hade det blivit en del sopor om man säger så...:P

Idag gjorde jag ett annat "misstag", sms:ade mormor grattis på födelsedagen, och så får jag tillbaks "tack, men det är inte min födelsedag idag" Nooo...så dumt, jag hade blandat ihop allt. Det är imorgon så då får jag komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0