Höstlov...yeah right.

Uttråkad! Den här veckan har verkligen varit seeeg. Kanske för att jag har tenta imorgon, 8-12 = för tidigt ^^ Som vanligt är jag hur orolig som helst, men hoppas verkligen att jag får G. Det är allt jag begär. Hade varit skönt att vara "ung" och ha höstlov istället.

På lördag blir det förhoppningsvis lite firande :P eller något. Det var meningen att vi skulle gå ut, men nu vet jag inte hur det blir. Har haft så fruktansvärt ont i magen hela veckan. Vet inte vad det är för fel just nu :/ det känns som att det är mycket som har gått fel på sistone, med hälsan iaf...mer kan jag icke säga.

Här är en bild på en muffin (?) och min favoritdrog (kaffe). Bakade muffins igår då jag också var uttråkad och behövde en paus från grammatiken. Mamma var nyss här och fikade med mig. Det känns lite bättre nu iaf. Man behöver sin mamma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0