New colour

Idag har jag inte varit utanför dörren, men det har blivit mycket gjort ändå. Mamma och hennes vän var här och färgade mitt hår i eftermiddags.
Jag fick även en fin växt av Y. Lite konstigt eftersom jag och S precis diskuterat innan de kom hit att vi behövde köpa någon mer växt till köket.
För en stund sedan gjorde jag kasslergryta till oss. Kul att prova något nytt :) igår kväll provade vi också en ny maträtt, julmustkyckling, som blev jättegod. Mycket matlagning denna helgen alltså.
Imorgon ska jag hem till mormor och morfar medan S ska hem till sina föräldrar. Fars dag imorgon ju. Skickade ett kort till pappa härom dagen. Kan ju tyvärr inte bara åka och hälsa på då han bor så långt bort, men men...



Söta glöggkoppar vi hittade igår. <3<3<3




Jag har ju egentligen mörkbrunt hår så denna gången hade det hunnit växa ut så pass mycket att jag inte blev så blond. Vad gör det? Jag ville ändå att det skulle bli ljusbrunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0