Chill out

Goodmorning. Det var ett tag sedan jag skrev senast. Det har verkligen varit en jobbig vecka med bland annat uppsatsskrivande. Jag satt två timmar igår och ändå fick jag bara text till en sida (av tio)...usch :/ det kommer ta lååång tid innan jag är klar.
Mmm...Chili con carne. Första gången jag och S lagat det. Det blev precis som det ska :) Mumsich!
Sedan blev det Macahantittande...sista avsnittet i säsong 3. Nu måste vi bara försöka få tag på fortsättningen snart. Vill se nu!
Mysklädd :P många fina mönster...:)
Idag blir det mer pluggande tror jag. Eller kanske en runda på stan igen. Var på marknad igår och fick lite julsaker av mamma. Kom på att vi inte har några, så vi ska nog satsa på att köpa en stjärna till vardagsrumsfönstret och kanske en lite julgran också...Men än är det ett tag kvar tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0