Glasses 8)

Provad nya glasögon i onsdags. Men synundersökningen gick inte bra, så får göra om den nästa vecka :P till sist visste jag inte om jag såg bra eller dåligt. Kan vara att det tog 50 minuter att undersökas och då säger det sig självt att det inte blir bra resultat. Hann ju blir jättetrött och få ont i ögonen mot slutet så jag inte kunde anstränga mig längre...usch :/ Men om det blir några nya glasögon får det bli ett par stora som på bilden med mönster, ett par svarta lite mindre och ett par solglasögon. Jag ska köpa 3 för 1.



Dessa var mer fyrkantiga, men jag gillar nog de andra mer.


Dessa påminner om dem jag har nu, men jag vill inte ha riktigt så smala igen...

Nu blir det pluggdag tills S kommer hem, sedan hem till hans föräldrar och passa katt. Har sovit sååå dåligt de här senaste två nätterna när vi sovit borta, men nu är det bara en natt kvar. Imorgon ska vi hem och pappa kommer på besök. Jag är iallafall hemma på dagarna och pluggar, fast igår orkade jag inte pga sömnbristen. Idag får vi se om det blir något gjort. Läsa grammatik och göra översättningsövning klart blir det iaf.
Goodnatt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0