I give up

What the?? Är det något som hänt med den här sidan eller? Det går inte längre att bestämma storlek på bilder :/ konstigt... Det känns som att allting går fel nuförtiden. Jag har verkligen tröttnat på allt vad vården heter. Man ringer till ett ställe, men blir sedan hänvisade till ett annat. Väntade på samtal från vårdcentralen i tre timmar och så när de väl ringde sa de att jag tillhörde campushälsan, wtf!? Idag är det tänkt att jag ska plugga med en kurskamrat men det lär inte bli av nu när jag väntar på samtal. Fatta vad pinsamt om telefonen ringer när vi sitter och pluggar...:P jeez. I helgen har det varit pluggande mest hela tiden. Men har även sett Prince of Persia i lördags kväll. Den var riktigt bra, men var alla ormar verkligen nödvändiga för handlingen? Annat än för att skrämma slag på mig då...haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser tyo inte den översta delen av din text för leopardmönstret är i vägen... :/

2010-10-18 @ 14:02:02
Postat av: Emz

I know...jag har inte listat ut hur man fixar det tyvärr!

2010-10-25 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0