Misery, oh what misery.

Idag hade jag tenta i engelsk litteratur från medeltiden till 1800-talet, skojigt va? ;) Jag har pluggat som en galning hela veckan men så blir man alltid lika förvånad...redan vid första frågan fastnade jag och satt där som ett levande frågetecken. Haha, NOT GOOD! Om jag har tur nu så kanske inte de första frågorna spelar så stor roll. Det var ju en annan del där vi skulle skriva 2 stycken uppsatser som gav 20 poäng var, så då är det bara att hoppas att man samlade en del poäng där. Vi får se. Får nog svar redan nästa vecka så nu blir det några dagars ångest och plågan :P
Ikväll ska vi ha besök av A och T. Spelkväll tror jag, alltså Wii-spel :) Fast just nu är jag så hemskt trött eftersom jag steg upp halv 8 och inte sovit mycket pga oro inför tenta. Det spelar ingen roll om jag försöker slappna av, det är som att så fort det är tenta är kroppen inställd på att vara vaken. Ain't it strange?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0